Follow the future

Exonet is in 2002 opgericht door Jesper en Robin. Na 17 jaar zijn zij samen nog altijd volledig eigenaar. Hierdoor kunnen zij keuzes maken waar zij echt volledig achter staan. Zelfstandig, robuust en op technische ervaring gebaseerd.

We beseffen dat we een grote verantwoordelijkheid dragen voor alle bedrijven die op onze diensten vertrouwen. We voeren daarom een gezond financieel beleid, gericht op de lange termijn. Keuzes worden gemaakt voor de toekomst, of het nu gaat om onze techniek, onze mensen of ons kantoor.

Onze huidige werkzaamheden lijken niet meer op die van vroeger. De ontwikkelingen in ons vakgebied gaan razendsnel en we vinden het leuk om met de nieuwste technieken te werken. We zijn ook verstandig, dus we passen nieuwe technieken alleen toe als deze aan onze kwaliteitsstandaarden voldoen.

Volg ons, volg de toekomst.

Exonet is ook

Friet op vrijdag

Sommige dingen veranderen nooit. Ook onze klanten weten inmiddels dat zij ons beter een bak kroketten kunnen sturen, dan een taart.

Game room

Ons kantoor heeft uitstekende gamefaciliteiten. Mario kart is nog altijd favoriet tijdens de lunchpauze: 150cc frantic mode.

Hackathons

Onze huizen zijn van top tot teen geautomatiseerd. In ons nieuwe kantoor heeft ook onze koffiemachine een API, maar hoe krijg je nou dat kopje eronder?

Spreekt dit je aan?

Exonet is gegroeid door vakgekte, het altijd mee kunnen gaan met de nieuwste dingen die er spelen. Hierdoor kan Exonet haar klanten toekomstbestendig maken. Dit maakt dat we voorop lopen in de branche, en tevens zorgen dat het eigen werk voor ons team interessant blijft.

Maar, om voorop te blijven lopen hebben we natuurlijk de beste mensen nodig. De extra stap die we onze klanten beloven, beloven we ook aan onze medewerkers.

Benieuwd naar onze vacatures?

  • System Engineer

    Als System Engineer weet jij complexe technische vraagstukken van onze klanten en andere engineers te analyseren en op te lossen. Jij bedenkt en implementeert complexe omgevingen op een reproduceerbare manier door middel van orchestration. Daarnaast beheer je infrastructuur en ben je constant bezig om interne processen te automatiseren en te optimaliseren.

  • Support Engineer

    Als Support Engineer weet jij wat er nodig is om onze klanten blij te maken en te houden. Je lost problemen op, beheert en optimaliseert servers, zet nieuwe serveromgevingen op en adviseert klanten om het meeste uit hun website of webapplicatie te halen.